1. A transzferszolgáltatás megrendelése és annak felvétele az alábbiak szerint történik.

1.1. Weboldalunkon, az erre a célra kialakított űrlapok kitöltésével. A megrendeléseket a beérkezést követően, ügyfélszolgálati időben 120 percen belül e-mailben visszaigazoljuk. Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap 18:00 óráig nem kap visszaigazolást SMS vagy email formájában a pontos indulás időpontjáról, úgy kérjük, hogy feltétlenül hívja a következő telefonszámot egyeztetés céljából: +36 (30) 299-71-23.

1.2 Ha a megadott telefonszámon az utas nem érhető el, úgy az utast terheli a felelősség az esetleges változásokból adódó kellemetlenséget tekintve.

1.3. Megrendelését az utazás megkezdése előtt 3 napon belül csak szabad férőhelyek esetén tudjuk teljesíteni. 3 NAPON BELÜLI MEGRENDELÉS ESETÉN KÉRJÜK, HÍVJA ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKAT!

2. Az utazás megkezdése előtt 72 órával a megrendelés módosítható, illetve 36 órával az utazás megkezdése előtt  kölcsönösen lemondható. Amennyiben a lemondásra ennél később kerül sor, abban az esetben a szállítási díj teljes összegét köteles a megrendelő megfizetni.72 órán belüli módosítás esetén módosítási felárat számolunk fel, melynek díja függ az utaslétszámtól, de minimum díja 5000 Ft. 24 órán belüli módosítás csak szabad férőhelyek esetén, telefonos egyeztetés után lehetséges.

3. Az utas köteles a gépkocsit a visszaigazolt időpontban indulásra készen várni. A gépkocsivezető maximum 10 percet köteles várni, amennyiben 10 perc elteltével sem tud az utassal kapcsolatba lépni, akkor köteles elindulni nélküle, így az utas késése miatti károkért maga az utas felel.

4. Amennyiben a visszaérkezés időpontja eltér az előre egyeztetett időponttól, úgy a megváltozott időpontról az utas a tudomásszerzést követően haladéktalanul köteles a szolgáltatót értesíteni. Az értesítés elmaradásával összefüggésben keletkezett károkért a szolgáltatót felelősség nem terheli.

5. Extra csomagmennyiség esetén (2 bőrönd/fő felett), vagy extra csomag (pld. babakocsi, síléc, kerékpár), esetleg mozgássérült utas esetén előzetes egyeztetés szükséges a megrendelés leadásakor, vagy legkésőbb az utazás előtti napon. Az extra csomag, illetve csomagmennyiség szállításának különdíja 2000 Ft. Kutya szállítása csak 10 Kg súly alatt lehetséges, melyet ketrecben, szájkosárral kell ellátni.

A szolgáltató, illetve az utaztatást végző vállalkozó jogosult az extra csomag, illetve csomagmennyiség szállítását visszautasítani.

6. Az aktuális árjegyzékben megadott árak a megadott városokból történő indulás esetén értendők, és nem tartalmazzák a bizonyos esetekben adott kedvezményeket, amelyekről a honlapunkon elérhető "Kedvezmények" menüben tájékozódhat. Más megyékben fekvő településről kért indulás esetén az árakat előzetesen egyeztetjük a megrendelővel.

7. A reptérre induláskor a check-in időpontjához igazodva szállítjuk az utasokat, de ennek időpontjában max. 45 perces eltolódások lehetségesek.

8. Érkezéskor, egymást követő repülőgéppel érkező utasok esetén legfeljebb 90 perces várakozás előfordulhat a repülőtéren. 90 perc elteltével a késve érkező utast értesítjük telefonon, vagy sms útján a következő gépkocsink indulásának időpontjáról. A várakozás ebben az esetben a késve érkező utasnál több óra is lehet! Jelenleg tapasztalható rendszeres járatkésések miatt 22 óra után érkező utasok esetében 90 percet meghaladó, többlet várakozás előfordulhat.

9. Biztonsági előírások miatt a gépkocsivezető a gépjárművet nem hagyhatja el, így a terminálban történő utasfogadásra csak kifejezett írásbeli kérés és egyeztetés esetén, a körülmények (pl. várt utasok száma) függvényében van lehetőség. Az utasokat  a repülőtéri parkolóban vagy a terminál érkezési oldalán erre a célra fenntartott helyen várjuk.

10. A Szolgáltatót, illetve a közvetítőt nem terheli a szolgáltatás elmaradásából eredő kártérítési felelősség abban az esetben, ha működési körén kívül, előre nem látható, a felek által nem befolyásolható esemény - vis maior - következik be. (Például: a légi járat érkezési/indulási időpontjának változása, vagy az esetleges havazás miatti járhatatlanná váló utak, rendezvények, delegációk, balesetek miatti útlezárás.) A nem befolyásolható események (pl. balesetből adódó útlezárás, stb.) következtében előforduló késésért felelősséget nem vállalunk, azonban mindent megteszünk az ilyen események okozta késések elkerülése érdekében.

11. A szolgáltatás során a személyszállítást végző társaság bizonyítható hibája kapcsán felmerülő károkért a vonatkozó jogszabályi előírások szerinti kártérítési felelősséget vállal a szolgáltató.

12. A menetidő átlagosan 2,5-3 óra a Debrecen - Budapest, Miskolc - Budapest, illetve a Nyíregyháza - Budapest távolságon, így az indulás időpontját ehhez igazítjuk. Más települések esetében a menetidőt egyeztetjük az utasokkal.

13. Az utazás során az utas az általa harmadik személynek okozott, illetve a gépjárműben okozott kárért a károsult irányába közvetlen felelősséggel tartozik.

14. Járatainkon az utas kötelezi magát, hogy az utazáson kizárólag akkor vesz részt, ha egészségi állapota azt lehetővé teszi, illetve ha nem szenved olyan betegségben, amelyre tekintettel az utazási szolgáltatás igénybevétele számára vagy utastársai számára a megszokottnál nagyobb kockázatot jelent. Az utas az utazáson saját felelősségére vesz részt.

15. A szolgáltatás a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe, a megrendelést követően az utas a megrendelés visszaigazolását igazoló dokumentum és a szerződési feltételek átvételével elfogadja. A megrendelést visszaigazoló dokumentum kiadása a megrendelést felvevő feladata és felelőssége.

16. A befizetéseknél figyelemmel kell lenni arra, hogy amennyiben a részvételi díj az indulás előtti napig nem kerül rendezésre, úgy a szolgáltatást cégünk egyoldalúan felfüggesztheti. Mindezen kívül az utas tudomásul veszi, hogy az oda-visszaútra vonatkozó megrendelés esetén szintén a teljes (oda-visszaútra vonatkozó) részvételi díjat köteles megfizetni az utazás megkezdéséig.

17. Az utaztatást személyszállítást végző vállalkozások teljesítik, az utazási szerződés a megrendelő és a szállítást végző vállalkozó között jön létre, a közvetítő a megrendelő és a vállalkozó közötti közvetítést végzi. Mindezeket a megrendelő a jelen feltételek aláírásával tudomásul veszi. A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az itt rögzített utazási feltételeket az utaztatást végző vállalkozóval ismerteti.

18. A megrendelő a szolgáltatás és utazás feltételeit az utazás jelentkezésekor elfogadja, tudomásul veszi.

19. Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatást, aláírásával kijelenti, hogy ezen személyek meghatalmazták a szolgáltatás nevükben és helyettük történő megrendelésére, a jelen utazási feltételeket tudomásukra hozza, helyettük a megrendelés kapcsán a szolgáltatással felmerülő valamennyi költség tekintetében teljeskörűen helytáll, ezen személyek magatartásával kapcsolatosan felmerülő valamennyi kár megtérítését vállalja.