Hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy a foglalásom rendben megérkezett és rögzítésre került?
Az email-ben leadott megrendeléseket a beérkezés után ügyfélszolgálati időben kb. 120 percen belül visszaigazoljuk. Az indulás pontos időpontjáról, az utazást megelőző napon 16:00 és 18:00 óra között SMS-t, vagy kérés esetén email-t küldünk. Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap 18 óráig nem kapja meg SMS értesítést, úgy feltétlenül hívja fel a 0630/299-71-23-as telefonszámot egyeztetés céljából!

Lehet-e az autó sofőrjénél fizetni?
Igen, amennyiben más módon az utazás megkezdése előtt nem tudta a fizetést lebonyolítani, ebben az esetben természetesen az autó sofőrjénél is tud fizetni.

Az autóban fizetés esetén kaphatok-e ÁFA-s számlát?
Igen, de kérjük ÁFA-s számla igényét, pontos számlázási névvel illetve címmel előre jelezze a megrendelés leadásakor.

Amennyiben repülőtéri transzfert rendelek, hol történik az utasfelvétel?
Szolgáltatásunk célja, hogy az utast a csomagjaival együtt „háztól-házig” szállítsuk,  autónk az utas által megadott címre érkezik.

Az utazás napján mikor vesz fel a transzfer?
Az utasfelvételi időpontokat minden esetben csak egy nappal az utazás előtt véglegesítjük. Erről sms-ben értesítjük az utasokat. Amennyiben utazás előtti napon 18:00-ig nem kap sms-t, hívja ügyfélszolgálatunkat.

A repülőtéren hogyan találom meg autójukat?
Utazás előtti napon sms-ben értesítjük az utasokat, hogy melyik autónkat kell keresniük a repülőtéren. Amennyiben utazás előtti napon 18:00-ig nem kap sms-t, hívja ügyfélszolgálatunkat.
Budapest-Liszt Ferenc reptér 2/A vagy 2/B érkezési szint előtt a középső járdaszigetnél vesszük fel érkező utasainkat.
Az utasfelvétel időpontját és helyét, továbbá autónk adatait az utazást megelőző napon 16-18 óra között küldjük sms-ben, kérés esetén email-ben.

Utazás alatt biztosítva vagyok esetleges baleset esetén?
Az autók rendelkeznek CASCO biztosítással és a személyekre vonatkozó utas-, illetve poggyászbiztosítással.

Mi a teendő, ha késik a repülőgépem?
Amint értesül a késésről, arra kérjük azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy minél előbb intézkedhessünk.

Amennyiben késik a repülőgépem, vár rám az autó?
Ha a többi utas várakozása nem haladja meg a 90 percet akkor az autó meg fogja Önt várni. Ha a többi utas várakozása meghaladná a 90 percet, akkor a legközelebbi autónkban biztosítunk helyet. 

Mennyi a menetidő?
A megyeszékhelyektől számítva a téli időszakban 3 óra, máskor kb. 2,5 óra.

A repülőtértől eltérő úticéllal is vállalnak szállítást?
Igen, áregyeztetés céljából hívja ügyfélszolgálatunkat.

Tudnak-e gyerekülést biztosítani?
Természetesen tudunk biztosítani bébihordót, gyerekülést és ülésmagasítót is. Kérjük a megrendelés leadásakor jelezze igényét.

Amennyiben bármilyen problémám merülne fel a szolgáltatással kapcsolatban, kinél tudok reklamálni?
Reklamációját elküldheti e-mailben az ügyvezetőnek címezve vagy hívhatja ügyfélszolgálati számunkat és kérje az ügyvezetőt.